Translate

Egen

Egen

onsdag 31 oktober 2012

"Livet På Andra Sidan" Vivi Linde


Går ett program på Kanal 7 som heter Livet på andra sidan.
En som medverkade där heter Vivi Linde

Just Livet på andra sidan är något som alltid intresserat mej då jag inte tror att vi bara lever här och nu. För att sedan bara dö.

Tror att vi på något sätt "får vidare" till ett annat liv eller i en annan skepnad.

Har själv flera gånger upplevt att dom döda varit i kontakt med mej. På ett eller annat sätt.
I lägenheten vi bor nu, bor nån mer än mej och Lisette.
Nån som bara ger sej till känna som en skugga emellanåt.
Detta är nått som vi känner och ser alla 3.

Har även haft min allra första pojkvän på besök hos mej. Han gick bort alldeles för tidigt endast 16 år gammal. Flera gånger har jag vaknat av att min sängkant sjunker ner och han sitter där jämte mej.

Även i Nathalie och deras förra lägenhet var tanten kvar som var den första som bodde där.
Ett jäkla liv förde hon dom första månaderna dom bodde där. Sen efter ett tag accepterade hon dom och blev tyst. I samma veva som dom sa upp lägenheten kom hon tillbaks igen. Hoppas den nya killen får vara i fred ;) Och att han har vett på att be henne lämna honom i fred.

Vet att många skakar på huvudet och tycker att det finns naturliga förklaringar till allt som händer....MEN det är inte alltid det gör det.

Tyck ni att jag är konstig, men detta är vad jag och flera med mej upplever.

2 kommentarer:

  1. Jag skakar inte på huvudet, men jag tycker det är lite läskigt. Därför tror jag att "dom" lämnar mig ifred och jag aldrig får (läs: behöver) uppleva nåt sånt...
    :-)

    SvaraRadera
  2. Nejdå, jag tycker inte alls att du är konstig, vi är många som "känner" och vi föds med olika gåvor...men de flesta förlorar dessa på vägen...Varför vet jag inte, men så är det. Kramiz

    SvaraRadera

Tack för titten och kommentaren :)